Targi mogą być świetną okazją do rozwoju małej firmy – również tej w branży piekarniczej, cukierniczej czy dowolnej innej spożywczej. Takie targi lodziarstwa bądź inne to wielka szansa, aby przedstawić swoją firmę potencjalnym klientom.Według danych większość właścicieli małych firm ma trzy cele do osiągnięcia w czasie targów: budowanie świadomości marki, generowanie potencjalnych klientów i rozwijanie relacji biznesowych. Ale nic z tego nie może się wydarzyć, jeśli nie masz planu i nie przygotujesz się przed zaprezentowaniem swoich wyrobów na targach. Aby jak najlepiej wykorzystać swoje doświadczenie w branży i pokazać, że Twoje lody są absolutnie najlepsze – spróbuj zastosować niektóre z poniższych wskazówek sugerowanych przez weteranów w tym temacie.
Wyróżnij się z tłumu swoimi lodami!
Cokolwiek robisz, nie wtapiaj się w ciemne tło swojego stoiska. Zabawne, dziwaczne koszulki, które się wyróżniają będą idealnym dopełnieniem smakowitych lodów, które tam zaprezentujesz. Na każdych targach lodziarstwa zawsze znajdzie się jedna firma, która zatrudnia pracowników ubranych w zabawne koszulki w przyciągających wzrok kolorach. To sprawia, że chce się odwiedzić ich stoisko, aby sprawdzić co mają do zaproponowania. Klienci wiedzą, że istnieją, co stanowi połowę celu. Jeśli więc masz ochotę być tą firmą – do dzieła.
Jak jeszcze można się wyróżnić?
Poza odzieżą, która się wyróżnia, warto mieć coś interesującego (oprócz samych lodów) na swoim stoisku. Na przykład koło ruletki – mini konkurs w ramach którego można wygrać lody. Odwiedzający mogli zakręcić kołem, a następnie odpowiedzieć na pytanie dotyczące firmy, aby wygrać nagrodę: darmowe lody. To naprawdę działa! To świetny sposób na wyróżnienie się, poszerzenie świadomości i zapewnienie ludziom wartości dodanej. Ludzie też będą w trakcie gry chętnie robić zdjęcia na tle stoiska. Zatrzymywać się, aby robić zdjęci – to darmowa reklama! Zatem jak widać- nawet na targach lodziarstwa pyszne lody to nie wszystko, trzeba też umieć je zaprezentować.