Kampania Adwords jest kluczową pozycją w strategii marketingowej wielu przedsiębiorstw w Polsce. W związku z tym należy wiedzieć na czym ona polega, skoro tyle przedsiębiorstw uważa ją za kluczową pozycję w swojej sekcji sprzedażowej.
Google Adwords dzieli się na dwa podstawowe rodzaje. Pierwszym z nich są sponsorowane linki, które każdy z nas nie raz widział. Każdego dnia większość osób korzystających z internetu przynajmniej raz w ciągu dnia szuka informacji w wyszukiwarce internetowej. Nic więc dziwnego, że Google postanowili zarobić na tym i wymyślili świetny sposób na bardzo wysokie zyski, które stanowią ponad dziewięćdziesiąt procent przychodów w firmie. Linki sponsorowane są wyświetlane jako pierwsze, kiedy wpisujemy zagadnienie do wyszukiwarki internetowej. Są one oczywiście powiązane z naszym zagadnieniem i nie raz mogą okazać się dobrym wyborem. Szczególnie gdy zdecydujemy się zlecić kampanię Adwords profesjonalnej firmie (polecam: euro-seo.pl/adwords).
Z psychologicznego punku widzenia większość z nas bardzo często klika właśnie w te linki sponsorowane. Są one idealnie dopasowane do naszych potrzeb, my w nie klikamy, a to nabija ilość wyświetleń na stronie. Im więcej wyświetleń, tym bardziej konsumenci są doinformowani na temat oferowanego przez przedsiębiorce produktu. W ten sposób zwiększa się szansa, na wybranie właśnie tych konkretnych produktów, co znacząco zwiększy przychody przedsiębiorstwa. Dlatego tak wiele firm decyduje się na płacenie za sponsorowanie ich domeny.
Innym rodzajem Google Adwords jest wyświetlanie reklam na witrynie wyszukiwarki internetowej. Są to małe reklamy, które posiadają hiperłącze i mogą po kliknięciu od razu przenieść nas na stronę przedsiębiorstwa. Oczywiście nie są to przypadkowe reklamy. Są one ściśle powiązane z hasłem, które wpisujemy do internetowej wyszukiwarki. Mają one również oferować dla konsumenta wartość dodaną w postaci uzyskania potrzebnych mu informacji.