Gdy już prowadzimy własny biznes, najważniejszą rzeczą jest powiadomienie naszych potencjalnych klientów o tym fakcie. Reklama, bo o niej mowa, jest nieodłącznym elementem każdej działalności gospodarczej.
Każda firma chce być rozpoznawana na rynku. Oczywiście rozpoznawana jako ta, która świadczy najlepsze usługi lub sprzedaje najlepsze produkty. Dotarcie z taką informacją do potencjalnych klientów jest obecnie możliwe na wiele sposobów. Wykorzystywane są zarówno nowe media, jaki i stare sprawdzone sposoby.
Jednym z nich jest rozdawanie gadżetów reklamowych. Najczęstsze to długopisy czy kalendarze. Można także rozdawać cukierki np. cukierki krówki (pyszne-krowki.pl – świetne realizacje!). Dzięki umieszczeniu na ich opakowaniach logo naszej firmy łatwo ją zareklamujemy. Takie krówki reklamowe może wykorzystać właściwie każda firma. Słodka reklamowa przekąska dobrze sprawdzi się zwłaszcza u producentów produktów dla dzieci.
Krówki z logo naszej firmy mogą także znaleźć zastosowanie na różnego rodzaju targach branżowych. Wówczas każdy, kto zajrzy na nasze stoisko, otrzyma nie tylko typową broszurkę reklamową, ale także coś słodkiego. Taki prosty gest spowoduje, że potencjalny klient poczuje się mile widziany i lepiej nas zapamięta. Jest także szansa, że zmięty papierek po cukierku niedbale wsunięty do kieszeni płaszcza, przypomni komuś o naszej firmie, gdy ten dotrze do domu.
Warto zwrócić też uwagę na emocje, jakie wywołują cukierki. A są to zazwyczaj emocje pozytywne, związane z dzieciństwem. To przemawia za tym, by zastosować krówki reklamowe. Chodzi nam przecież by klienci kojarzyli nas z czymś przyjemnym, dobrym. By nazwa naszej firmy kojarzona była z czymś pozytywnym, wywoływała pozytywne emocje.
Niezależnie jaki biznes prowadzimy, nawet mały, wyglądający na niepozorny, sposób reklamy może nam przynieść dużo korzyści.